Szállítás és fizetésGaranciaGYIKÜgyfélszolgálat
Bezárás

Kérdések és válaszok

Visszafizetik a termék árát, ha nem vagyok elégedett?

Természetesen igen. Bővebb információt a garancia oldalon találhatsz.

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

A megrendeléseket általában 1-3 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Pontos információt az adott termék adatlapján találhatsz.

Telefonon is leadhatom a rendelésemet?

Természetesen igen. Kérlek hívd az ügyfélszolgálatunkat és munkatársaink felveszik a rendelésedet.

Feltudom hívni telefonon az ügyfélszolgálatot?

Munkatársainkat az alábbi telefonszámon hívhatod minden hétköznap 9-16 óra között: +36 1 255 0222 (Normál díjas telefonszám)

Átvehetem személyesen a termékeket?

A megrendelésedet átveheted bármelyik Posta Ponton, MPL csomagautomatában vagy csomagkuldo.hu átvevőponton.

Rendelhetem a munkahelyemre is a csomagot?

Természetesen igen. Bármilyen címre rendelheted a csomagod, ahol át tudod venni.

Mikor érkezik a megrendelt csomagom?

A házhozszállítással rendelt csomagok általában munkanapokon 8 és 18 óra között kerülnek kézbesítésre. A kézbesítést megelőzően küldeni fogunk egy levelet a rendelés során megadott email címre, mely tartalmazni fogja a pontos kiszállítás időintervallumát.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

Amennyiben futárunk nem talál Téged a megadott címen, akkor hagy egy értesítőt és a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Sajnos csak kétszer tudjuk megkísérelni a csomag kézbesítését, utána automatikusan visszakerül hozzánk a raktárba.

Más is átveheti helyettem a csomagot?

Természetesen igen. A csomagot bárki átveheti helyetted.

Elrontottam az utalás közleményét, mit tegyek?

Semmi probléma. Kérlek küldj egy levelet az szia@thegadgetshop.hu email címre és munkatársaink segítenek.

Már több nap eltelt az utalásom óta, de még mindig nem indult el a csomagom. Mit tegyek?

Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és azonnal utána nézünk a rendelésednek.

Több rendelést is kifizethetek egyszerre egy utalással?

Természetesen igen. Fontos, hogy a közlemény rovatba minden rendelés azonosítóját tüntesd fel.

Milyen számlaszámra utalhatom a rendelés összegét?

  • Számlaszám: 11742173-26046332
  • Kedvezményezett: SAD Logisztikai és Online Média Kft.

Fontos, hogy feltüntesse a közlemény rovatban a megrendelése azonosítóját!

Szeretnél olcsóbban vásárolni?

Iratkozz fel a hírlevelünkre és értesülj első kézből a leárazásokról!