Szeretnél olcsóbban vásárolni?
Iratkozz fel a hírlevelünkre és értesülj első kézből a leárazásokról!Visszafizetik a termék árát, ha nem vagyok elégedett?
Természetesen igen. Bővebb információt a garancia oldalon találhatsz.
Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?
A megrendeléseket általában 1-3 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Pontos információt az adott termék adatlapján találhatsz.
Telefonon is leadhatom a rendelésemet?
Természetesen igen. Kérlek hívd az ügyfélszolgálatunkat és munkatársaink felveszik a rendelésedet.
Feltudom hívni telefonon az ügyfélszolgálatot?
Munkatársainkat az alábbi telefonszámon hívhatod minden hétköznap 9-16 óra között: +36 1 255 0222 (Normál díjas telefonszám)
Átvehetem személyesen a termékeket?
A megrendelésedet átveheted bármelyik Posta Ponton, MPL csomagautomatában vagy csomagkuldo.hu átvevőponton.
Rendelhetem a munkahelyemre is a csomagot?
Természetesen igen. Bármilyen címre rendelheted a csomagod, ahol át tudod venni.
Mikor érkezik a megrendelt csomagom?
A házhozszállítással rendelt csomagok általában munkanapokon 8 és 18 óra között kerülnek kézbesítésre. A kézbesítést megelőzően küldeni fogunk egy levelet a rendelés során megadott email címre, mely tartalmazni fogja a pontos kiszállítás időintervallumát.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Amennyiben futárunk nem talál Téged a megadott címen, akkor hagy egy értesítőt és a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Sajnos csak kétszer tudjuk megkísérelni a csomag kézbesítését, utána automatikusan visszakerül hozzánk a raktárba.
Más is átveheti helyettem a csomagot?
Természetesen igen. A csomagot bárki átveheti helyetted.
Elrontottam az utalás közleményét, mit tegyek?
Semmi probléma. Kérlek küldj egy levelet az szia@thegadgetshop.hu email címre és munkatársaink segítenek.
Már több nap eltelt az utalásom óta, de még mindig nem indult el a csomagom. Mit tegyek?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot és azonnal utána nézünk a rendelésednek.
Több rendelést is kifizethetek egyszerre egy utalással?
Természetesen igen. Fontos, hogy a közlemény rovatba minden rendelés azonosítóját tüntesd fel.
Milyen számlaszámra utalhatom a rendelés összegét?
Fontos, hogy feltüntesse a közlemény rovatban a megrendelése azonosítóját!