Szállítás és fizetésGaranciaGYIKÜgyfélszolgálat
Bezárás

Kérdések és válaszok

Visszafizetik a termék árát, ha nem vagyok elégedett?

Természetesen igen. Bővebb információt a garancia oldalon találhatsz.

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

A megrendeléseket általában 1-3 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Pontos információt az adott termék adatlapján találhatsz.

Telefonon is leadhatom a rendelésemet?

Természetesen igen. Kérlek hívd az ügyfélszolgálatunkat és munkatársaink felveszik a rendelésedet.

Feltudom hívni telefonon az ügyfélszolgálatot?

Munkatársainkat az alábbi - normál díjas - telefonszámon hívhatod: +36 1 255 0222 (Hétfő-Péntek 13.00-16.00 óráig)

Átvehetem személyesen a termékeket?

A megrendelésedet átveheted bármelyik Posta Ponton, MPL csomagautomatában vagy csomagkuldo.hu átvevőponton.

Rendelhetem a munkahelyemre is a csomagot?

Természetesen igen. Bármilyen címre rendelheted a csomagod, ahol át tudod venni.

Mikor érkezik a megrendelt csomagom?

A házhozszállítással rendelt csomagok általában munkanapokon 8 és 18 óra között kerülnek kézbesítésre. A kézbesítést megelőzően küldeni fogunk egy levelet a rendelés során megadott email címre, mely tartalmazni fogja a pontos kiszállítás időintervallumát.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

Amennyiben futárunk nem talál Téged a megadott címen, akkor hagy egy értesítőt és a következő munkanapon ismét megkísérli a kézbesítést. Sajnos csak kétszer tudjuk megkísérelni a csomag kézbesítését, utána automatikusan visszakerül hozzánk a raktárba.

Más is átveheti helyettem a csomagot?

Természetesen igen. A csomagot bárki átveheti helyetted.

Szeretnél olcsóbban vásárolni?

Iratkozz fel a hírlevelünkre és értesülj első kézből a leárazásokról!